glamsuckers

kan seronok kalau zarko boyfriend saya… eh eh. i told myself not to be encouraged with the dslr cameras — you are a true cybershot chic! tapi dah asyik-asyik keluar ade zarko dan dengan zarko pasti ade nikonnya… wahhh, truly beautiful pictures \(^o^)/ ~ suki-des! mungkin saya patut couple dengan kameranya.

nikon itu sungguh berat, saya kagum dengan kegigihan cordee menghangkutnya hampir sepanjang openhaus semalam… aku rasa macam dukung baby sampai saya tidak berani memegangnya tanpa menyarung the strap to the neck risau kalau lupa diri bisa ku lepaskan aja nikon tu jatuh menyembah bumi.

moi: i rememember zarko mentioned he spent 11k for his camera… kot.
nurlin: wahhh! aku curi je kamera dia — lepas tu jual!

oh yea, ironic that after almost two years later that roha and i met dj uno at renaissance for our ex-company’s dinner that i’d be friends with his brother. maka ya, shek’s bro already met roha tapi maaf, roha sudah berkahwin. tak heran langsung any of my guy friends nak tanya pasal roha, saya yakin sesi bertanya tutup in ten seconds flat after the ultimate word “married”.

as for anysz, female jealousy dia agak tebal…
“roha pakai susuk ke?”

+ + +

mari menyanyi bersama joeniar arief.

+ + +

kelakar gila tengok kereta anysz ulang-alik depan rumah cari parking. in the end mum suruh parking je depan rumah. time tu elyas, aneeza and cordee baru sampai — juga buntu mencari parking.

aneeza to anysz: anysz! kau ingat kau bawak 3 series parking depan rumah orang sesuka hati?

+ + +

it took the three — anysz, cordee and aneeza — the first half an hour admiring/bitching/criticizing/femalejealousying each other, in front of my mum to boot, about their baju and hair and makeup

*cerita sedih mereka bertiga, the tailor they sent their kain to tak sempat siapkan their baju raya maka last minute kelam kabut melata cari baju.

tapi saya suka bangat dengan rambut aneeza. female jealousy saya di situ.

004

+ + +

it was amazing that all my kitz made appearance during the openhaus especially the kabut moeli, the sombong luesi, the vocal kenya, the aggressive sophie dan penakut monti. sophie even allowed herself to stay calm on nani’s lap, and moeli mencetuskan female jealousy bila dia sengaja sondol-sondol tergolek-golek atas lap nani di depan aku.

oh ya, peta harus tangkap orang macam zarko sebab dia tarik ekor moeli. dengan sengaja. dengan niat nawaitu. this is the queen b’s kitty, okae!

8418_1245381975582_1260365681_30743622_2860492_n

+ + +

i was beriya to promote paulini to cordee as i showed off to her my new kerongsang that i bought in the morning before the openhaus — akan menjadi kegilaan baru, i heart their choker collections!

cordee: how much did you pay for the whole set?
moi: they’re 70ringgit each but since i was the first customer they gave me 50 each and the chain ni f.o.c..
amin: waduh… gantung kat badan je 150ringgit?
kidd: sambil membuat lagak menanggalkan imaginary kerongsang from his shirt, “ni saya nak bagi duit raya!”

bongoxxx kawan-kawan sekolah ini.

+ + +

sumpah nak pegi office tadi, tak nak langsung pakai heels, tak hingin. kaki sakit gile banyak berdiri dan camwhoring depan porch sampai pukul sepuluh malam dengan cordee, kidd dan amin.

7416_177575082941_781817941_3906241_3539177_n

+ + +

sekarang fgk mau mengumpul duit nak sesangat tengok beyoncè. kalau antara beyoncè dengan joeniar arief, aku mahu joeniar arief dulu. tapi aku tidak mahu ditinggalkan, aku ikut aja dan joeniar arief pun ikut aku whateverrr.