wahhh wahhh wendy

ohhh fuccckkk… ohhh fucckkk!

marahnya kat kau. amaraaahhh sangat.

bila aku rasa aku psycho… atau pun aku upset sebab orang kata aku psycho, aku mampu dikejutkan bila mengetahui ada di kalangan aku yang lebih psycho dari aku. percayalah, ada orang yang lebih psycho dari kau. percayaaa thattt!

senarcissist aku, tak ada lahhh rasanya aku nak suka-suka pegi audition malaysia top model — mungkin kau gunakan boobs kau sebagai modal atau konon-konon kau boleh jadi inspirasi kepada plus sizers, duhhh. dan percayalah ada orang lebih narcissist dari kau.

sesedih-sedih aku, sepathetic-pathetic aku, sefrust-fruuussst aku, aku muntahkan kat sini dan a few confidants saja. ohhh, tidak ku jajakan kepada semua… terutama sekali kepada mereka yang menggunakan cerita perhubungan lepas sebagai modal dan lepas habis bercerita nak mengaku sama-sama ahli kelab jiwa-jiwa luka. aku rasa kau kena belajar untuk limitkan your whining. kalau kau rasa kau dah move on, kau sebenarnya tidak, dowh. aku pun akui aku tak move on ke mana pun setakat mengupgrade appearance yang tak ade beza ketaraaa sangat. dan percayalah ada orang lagi hard up dari kau.

kau support dia, kau awe dengan dia. kau rasa dia hebat dan kau puji dia. dia tak pernah tunduk malu atau mengiyakan pujian kau. tapi kau nampak dia invisibly mendabik dada namun kau biarkan sebab kau rasa dia deserve all those praises. kau segan dengannya dan kau crave approvalsnya. terlalu. now, semakin kau nampak apa di benak fikirannya dan tahu perkara-perkara lebih jelas dari mereka yang rapat dengannya, kau rasa… lahhhworld je rupanya dia ni. dan percayalah ada orang yang sebenarnya lebih marah dengan keadaan sekelilingnya dari kau.

manalah aku tak rasa nak menyembunyi. bingit. kenapa aku cepat bersangka baik dengan orang yang tak sepatutnya? kenapa aku selalu berusaha untuk connect the bridges? kenapa aku terlalu bersusah sangat berbuat baik dengan mereka yang dari dulu di ulu hati aku, aku tahu, mereka tak pernah selesa dengan cara aku. pada mereka aku freak, aku terlalu emotional, aku psycho, aku terlebih baran, aku perfectionist tak bertempat, aku teramat sombong, atau jiwa aku terlalu new york dan mereka adalah orang-orang yang berpijak di bumi nyata kononnya. apa saja aku buat serba tak kena, tak ada feedback pun, tak diberikan galakan, tak diperkenankan, tak betul caranya, tak mesra dan bukan selera mereka. dan percayalah ada orang yang lebih narrowminded dari yang aku ever knowww, lebih emotional, lebih mengarut, lebih unchilllebih baghal, lebih tolol, lebih bahalol, lebih gampang, dan lebih babi dari aku

 

nak mengadu, hmm? nak surrender your independence, hmm?

heh, dia tu siapa… tak perlu sangat tahu segala-galanya tentang kau. kau eksklusif, dia yang kena earned the privilege and full access membership. dia baru letak nama register je. still tengah trial basis.

 

serious fucking shit tahi serius, dear wendy-s… aku harap kau mampos, mampos, mampos. memang lebih baik kau terus hidup dengan kebodohan kau, tapi tak mungkin kau menyedarinya sebab pada kau, kau sentiasa di pihak yang benar. jadi ya, lebih baik kau mampos. the world could use a little less of you. aku orang yang banyak dosa lagi liat nak mati… heh, aku tak pernah kata pun aku sentiasa betul. prove me otherwise if you may. but you’re just another sub-species of fuckwhores, so. just. drop. dead.

 

seriously, babe, kau boleh hidup tanpa mereka. orang nak kata kau sombong, dan kau nak kena telan si bodoh-bodoh tu semua katakan?

there.