Syke-Kho (Hapdettt)

+ + +

Minggu ni minggu puasa. Baju har-roos ket-tat. Nak kena jahit sendiri the pleats, kasi panjang lagi ke bawah biar me-le-kat. Kalau tak boleh masuk langsung pinjam corset Anysz dee…

+ + +

M (tidak mewakili arwah) and F likes moi with the hair long. For the moment aku suka diri sendiri berambut pendek. Not wearing the hair for anyone else.

Besides, Mummy suka, Roha suka, dan Sazali pun suka rambutku pendek begini.

HUDA PUN SUKA RAMBUTKU BEGINI. Huda, aku potong rambut lagi, ;-p.

+ + +

Ohh, nama dia Craig Shimala. Aku baru tahu. Saya sangat suka dia. Ntah kenapa. Dia sangat bersahaja yang memanggil-manggil.

Roha tak berkenan betul style facial features macam arwah.
Roha: Cuba tukar taste! Ni semua acuan arwah je.

Ohh nevermind for this guy. I LOIKE.

+ + +

Ku ingin kau tahuuu (aku suka tariiik part ni)
Diriku di siniiii
Menanti dirimuuu
Meski ku tungguuu
Hingga ujung waktukuuu

Ohh tidak lea aku tunggu sampai hujung waktu aku. No bahhh. Move on, move on!

+ + +

 
Monti semakin berat siot. Berattt nak angkat sebelah tangan kalau tak ready. He will slipped off your arms.